Monday, December 19, 2011

Vegeroni Carbonara Mushroom

As-salam...

Malam nie tekak teringin nak makan carbonara. Balik keje tadi singgah ke kedai beli vegeroni dan carbonara mushroom.

Makan malam dengan rasa selera yang amat sangat. Lapar maklumlah lunch tadi pekena porridge aje...

 Ini la vegeroni carbonara mushroom puan zai untuk makan malam ini.

 Mudah aje, dok rebus kejap vegeroni.
Tak beli spageti sebab anak-anak suka vegeroni, sebab tu ibu ini rembat je vegeroni tadi.

Sos carbonara nie puan zai cuma panaskan dan tambah air sedikit sebab pekat sangat.
Ibu dah abes makan tapi si kakak dan adik blom abes makan lagi.
Dok tambah dan makan berulang-ulang dari tadi.
Ok lah stop di sini dulu.
Jumpa lagi ek...
Salam ari isnin yang hujan....

Puan zai @ JH...


2 comments:

Zefa NorAsmara said...

Aduh, tgh lapar ni. Nampak apa pun semua sedap. Sy suka yg western2 ni, tapi suami dan anak kurang la pulak. Tu yg jarang2 masak..

Jendela Hati said...

zefa norasmara: masak yg senang je, senang nak makan hehe