Wednesday, November 23, 2011

Tupperware Ezy Keeper Large

Product Pilihan puan zai kali ini ialah Tupperware Ezy Keeper Large 4.3L.

Puan zai beli sebelum raya haji aritu dengan harga RM40.


Mula tu tak pasti nak letak apa masa raya haji tu.

Nak letak minuman air kotak ke kueh ke atau apa.

Last-last masa raya tu puan zai letak nasi impit mini dalam tu.

Mudah sikit sebabnya tak perlu susah-susah nak buka penutup, tolak je dan ambil.

 Tupperware nie tinggi jadi kali ini puan zai simpan buah-buahan di dalam sebelum masuk ke dalam peti ais.

 Boleh masuk hampir 30 biji buah bersamaan 3 jenis buah dalam bekas nie.
Senang kan?
Memang mudah.
Nak simpan mudah.
Nak buka pun mudah.
Itulah tupperware...
cewahhh gini le orang 'giler' tupperware nie...
hehehe
ok lah... jumpa lagi di lain tupperware pula ye...

Tata... Puan Zai @ JH


4 comments:

Puanbee2 said...

wahah giler tupperware giler mary kay seronok kalau berkerja dan ada duit ditangan

Jendela Hati said...

puanbee: mcm2 giler ada puanbee hehe

Kak Aya said...

Gila tengok aja.

Jendela Hati said...

kakaya: eh kakaya tgk2 pun ada giler gak ye hehehe...