Thursday, November 24, 2011

Strepsils?

Sudah ramai yang mencari.
adakah kerana cuaca?
adakah kerana pemakanan?
adakah kerana pengambilan ais?
atau
adakah kerana menjerit terlolong pada malam isnin dan menjerit terlolong juga malam tadi kerana tengok bOLa?
huhuahua...


7 comments:

Puanbee2 said...

kerana tengok bola hehehe

Kak Aya said...

TIADA SATU PUN DI ATAS ( ada juga kan jawapan mcm ni dalam peperiksaan)

MulutPayau said...

Tekak akak pun dah rasa perit...mngkin faktor cuaca...

Totie@Tomy said...

saya pun sama..tp nak telan risau kat baby dalam tummy ni,,

wahida said...

aku rasa sbb cuaca la...

ko pun sakit tekak ke?

cepat baik yer...

zul permatang badak said...

tekak sakit....ooo...malam tu bising,sorak2....kalau kat kedai kopi.....riuh...
hanya senyum je....
apa pun...puas hati menang....

Jendela Hati said...

puanbee: agaknye begitu la puanbee... melantak ais pun ye nie...huhu

kakaya: yelah kakaya mcm dlm exam.. bijak jawapan tu..

mulutpayau: itu le gi kinik ramai gak amek srepsils nie.. ingat kita sorang je...

tomie@tomy: ala2 siannya hotmama kita nie... saba ye... taking care ye dgn baby...

wahida: ye ar smlm gi kinik kat comp..makaseh wahida...

zul pb: hehe sy tau en zul tak minat bola tu g senyum je ek.. betul tu apa2 pn puas ati...