Friday, November 11, 2011

Demo Mary Kay...



~Demo 11.11.11~
[Saja je letak tarikh nie, dah semua orang sibuk je dengan tarikh 'keramat' nie haha]

Kelmarin kawan opis ada buat demo untuk product Mary Kay.
Puan zai dah buat dan dah guna pun.
Cer tengok cer tengok...
Penuh satu meja.
Dengar, perhatian dan bertanya.
Itu lah reaksi penonton yang tengok demo nie.
Kalau puan zai nak citer, tak berapa reti sangat.
Jadi, tengok pic aje lah, cer tengok ada perbezaan tak?
Bak kata puan bee, memang ada perbezaan...

 Dua orang jadi model.
Sorang berkulit biasa dan sorang lagi di bawah nie kulit sensitif.
Pic atas mula dengan buang bekas makeup dengan remover pehtu pakai cleanser dan srup.

 Dua pic di atas tu kawan puan zai ini juga pakai cleanser pehtu pakai mask.
Dan dua pic dibawah dah siap pakai bedak dan di makeup.
Makeup simple, sesuai untuk ke pejabat.

 Yang ini seisi makeup.
Sesuai untuk makeup acara malam hari.

 [Pic recycle lagi dari koleksi puan zai sendiri-saja je nak eksen haha]




4 comments:

Kak Aya said...

Belum cukup rezeki utk beli Mary kay sob sob sob

Jendela Hati said...

kakaya: tak pa la kakaya esok2, sy suka tgk org makeup2 nie hehe

Puanbee2 said...

ya memang suka produk mary kay terbaik kan puanzai

Jendela Hati said...

puanbee: hehehe tgh femes product nie