Sunday, November 13, 2011

Lapar lepas konsert...

Haaa nampak tak tajuk tu? Fuhhh lapar sih....

Tamat je konsert Aleeya di Pusat Sains dan bergambar sakan di situ kami terus je cariiii....

I
I
I
V

Restoran mamak....

 Oleh kerana konsert anak buah dan satu famili gi support si kecik ini, maka ibu bapa anak buah ku ini telah belanja makan lepas konsert tamat.
Satu famili serbu restoran safis kat hartamas.
Pekena kari kambing tapi puan zai tak makan yang tu, puan zai makan mee goreng dan baki nasi adik yang tak abes tu (huhu)..

 Macam-macam menu ada.
Dah la ujan lebat tengah turun.
Tengah basah-basah tu apa aje yang di hidang depan mata akan jadi amat menyelerakan.

 Kakak dan adik makan nasi campur.

Sambil makan sambil bergambar...
'Ishhh ibu nieeee..." Kata kakak... kekekeke....


2 comments:

Yati said...

Sedapnya menjamu selera, lagi-lagi time hujan. Lama pula tak pekena mee goreng mamak ni. :)

Jendela Hati said...

yati: time lapo semu jd sedap, ujan lak tu hehe