Sunday, October 23, 2011

Babu roti

Rutin anak-anak puan zai di setiap hari sabtu dan ahad pada jam 8.00pagi nie macam nie le.
Dok tunggu babu roti datang nak beli roti dan segala macam bentuk jajan huhu.
Tapi kalau weekeed macam nie pilihan roti tak banyak terutamanya hari sabtu.
Kadang tu celik je mata bila dengar 'pon pon' bunyi hon babu roti terus berlari keluar rumah nak beli roti.
OK lah, tak de citer pagi nie dok citer pasal babu roti lak...huhu...

2 comments:

Puanbee2 said...

hehe lama tk nampak babu roti lalu ..

Jendela Hati said...

puanbee: kat sini ari2 lalu kul 8. tp ari biasa anak2 dah ke sekolah