Friday, April 27, 2012

Khind's Stand Mixer...


As-salam...


Terima kasih bebanyak buat sahabat-sahabat yang sudi beri hadiah sempena birthday puan zai yang lepas...


Kepada Fiza, Emma, Roselina dan Zalipah... terima kasih bebanyak... sayang korang!!!


Memang lama dah nak beli mixer nie... bila dapat hadiah lagi berganda lah sukanyaaa...




 Wah!!! Bukan main suka si kakak tengok hadiah nie.
Ini menandakan acara membuat kek dan biskut akan berlangsung dengan kadar kerap dan selalu huhu...
(ye ker?)

 Terus kakak kata nak buat kek.
Tak sabar-sabar.
Kat dapur ada telor dan tepung, apa lagi terus lah buat.

Dah siap, kami makan panas-panas... tak bagi chance kek sejuk.


Puan Zai @ JH...



1 comment:

Karukord Jagau's said...

Aiii....bila birthday...? Hohohooo....

Apa pun.......hepy besday ye :)