Wednesday, April 11, 2012

Chocolat Alprose Swiss...

Al kisah minggu lepas bigboss mengetuai rombongan kira-kira hampir 50 orang consultants yang terpilih ke Rome dan seterusnya ke Zurich, Switzerland.

Pagi tadi bigboss beri puan zai sekeping cekelat sebagai buah tangan ler. Huhu terima kasih bossss...

Tapi bila tengok tanda halal tu emang takde la. Tak mau dia berasa kecil hati puan zai bawa pulang dan sorok dari anak-anak sebelum mereka ternampak.

Nampak sedap tapiii... orang kata kalau ada tulis ingredients dia ada whey powder tandanya tak halal ek?

Cer jawap... cer jawap...

6 comments:

Karukord Jagau's said...

haiyooo.....x halal tuu....heehee

Jendela Hati said...

karukord jagau's: huhu buat perhiasan aje la tu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

tu lar kan, produk yang syubhah baik takyah makan kan?:)

Azrey Rozie Eiman said...

Kalau uncle kite sure peka bab2 gini zai....

Jendela Hati said...

yayansmum: tu la kan huhu

azrey rozie eiman: itu la rozie, tp org bg amek jerk walau xmkn. rozie uncle apa kabar la ek?

Azrey Rozie Eiman said...

Dia slalu gak fwd2 email kat aku. Ko tu call ler dia. Tak pun sms