Saturday, April 14, 2012

Adoiii air tak deeeee...

Sabar puan zai, sabar puan zai....

Air takde sejak jam dua pagi... adoiii... tak de angin tak de ribut dengan cuaca yang baik nie tetiba tak de air... 'dorang' tu kalau ada notis pemberitahuan boleh lah kita tadah air lebih, ini air cukup-cukup untuk ke toilet je... cet...

Seronoknya mereka-mereka ini bermain air...


7 comments:

Karukord Jagau's said...

hahaha nasib baek cukop2 lg tuk keperluan dlm toilet :D

byknya kura2...

Acik Erna said...

masa acik mula2 dok kuaters klia..masalah utamanya air..kejap2 tak de air..kejap2 tak de air..sudahnya rumah acik penuh dengan tong air..sentiasa simpan air..untuk kecemasan.

MulutPayau said...

adoii...kalau tak de air mmng mnyiksakan...

Jendela Hati said...

karukord jagau's: itulah, pukul 11 br air kuar tapi kecik dan keruh. xpa la syukur alhamdulillah dari tak de langsung... dh bole stat masak nie...

acik ema: sama la kak, ada simpan air sbb kawasan sini byk kali jugak ketiadaan air. call syabas tadi dorang kata transformer kualaselangor fasa 2 tu terbakar, jd kawasan kami terlibat air takde...

mulutpayau: alahai emang seksa jiwaraga,nak2 kite org pompuan mesti nak pakai air byk, yg mana keuzuran, mana nak masak lg, dgn bebdk nak ke toilet lg huhu...

Deru Ombak said...

Salam Zai..

Malas nak komen pasal xde air.. Fobia..
Kakya nak Tanya, totis tu Zai bela ke?

Kak Aya said...

memang seksa hidup tanpa air walaupun hanya untuk sejam!

Jendela Hati said...

deru ombak: salam kakya, totis tu pinjam pic adik masa dia ke penang

kakaya: memang seksa kalau xde air nie