Thursday, January 5, 2012

Kerja dan kerja...


Kat opis dah puas tengok pc, 
kat umah pulak kena tengok lappy,
Entah lah bila masuk tahun baru apa nak jadi,
makin bz dengan keje-keje di opis ini,
macam suntuk dengan apa yang perlu di siapi,
Makanya keje di opis di bawa pulang ke umah Jendela Hati...
huhu...


5 comments:

Zefa NorAsmara said...

Samalah kita, selalu kena bawak kerja balik rumah. Bukan opis kat rumah tgh mlm buta.. :-(

Totie@Tomy said...

samalah dengan saya...kalau wat kat opis pun tak bole claim ot...baik wat balik rumah..kira wat kerja amal ar...

MulutPayau said...

nak buat macam manakan..dah kerja..hihihi...samalah ngan akak..

sudipVSsenduk said...

dulu selalu bawak keje balik rumah, tak suka betul, 2pagi baru bole tido.

Jendela Hati said...

zefa norasmara: lama dah tak bw balik keje2 ke umah...

totie@tomy: hehe yelah kat opis takde ot, 'ot' kat umah aje la

mulutpayau: itu la kak, keje dan keje...

sudipvssenduk: terpaksa je nie, kalau tak, tak kose nak bw balik..mencik...