Thursday, January 26, 2012

Coklat dari Langkawi

Maklumlah sahaja lah minggu ini cuti panjang. Semua pakat gi jenjalan kecuali puan zai. Puan zai and the geng dok umah aje... marathon TV... kejap jalan ke Ceria, kejap jalan ke Warna kejap pulak jalan ke Prima ataupun Ria... tapi orang lain gi jenjalan jejauh sampai ke Langkawi.

Bukan sahaja Langkawi ada juga yang berjalan ke Melaka lah, ke PD lah, ada juga yang sampai ke Pavilion... eh Pavilion jauh ke? Alahai dalam KL juga kan kan...

Hmmm tapi kan kira ok lah tak dapat gi pun tapi masih dapat buah tangan coklat dari seorang sahabat kat opis dan adik sepupu pun ada gi jugak. Agaknya mereka tentu ada selisih bahu kat sana walaupun mereka tak kenal sesama sendiri... ye ke???

Sapa-sapa yang ada gi sana musim CNY nie berkata kat sana fullhouse, orang ramai jangan cerita lah dah macam ulat... ulat pun ulat lah, asal puan zai dapat coklat hehehe...

 Coklat dari Langkawi dan Pavilion.

 Sayang nak makan sebab cantek sangat.
Dah la cantek sodappp pulak tu eh jang...

Suka sangat coklat kat Langkawi nie...

Tak penah gi Langkawi... nak jugak pergi.. aritu masa AA buat promosi 10sen dah la tunggu lama, dah tu dua kali pula buat payment tapi rejek...hampeh betulll... tak pa tunggu rezeki lain pulak ek...

Wokeh... to be continue..tata...

Puan Zai @ JH ~ peminat coklat...


4 comments:

`Aine`Ainun* said...

suka sgt coklat hershey's kisses tu=)

Jendela Hati said...

aine ainun: mmg suka... lg suka kalu org bg hehe

puanbee said...

yeahh teringin nak p langkawi juga

Jendela Hati said...

puanbee: sy pun