Monday, March 19, 2012

Nasi Ayam...

As-salam...

Alhamdulillah, rezeki hari isnin pada hari ini dapat menikmati nasi ayam buatan sendiri malam ini...

Dah lama tak masak nasi ayam... Jemput makan ye...

 Nasi ayam dah tentu ada ayam, ada sup, kicap dan sos serta timun dan tomato.

 Ayam seekor di goreng.

 Kakak makan dua kali tambah.

Tapi adik sibuk makan jeli kelapa... pastu buat muka camtu bila snap gambar... isk3x...

Sekian... Puan zai @ JH...


5 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hehe.. macam2 aksi... is suka jely kelapa (^___^)

Aine Ainun said...

Wah....sedap!

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Budak2 memang suka sngt nasik ayam kan?huhu

Hanis Azla said...

terus lapar tgk nasi ayam tu pagi2 ni.. he..he.. sedapnya.. akak pun ada set cawan mcm pinggan bunga hitam tu.. sayang sbb klasik..

Jendela Hati said...

eeiyss: sejuk je tekak bila telan jeli kelapa

aine ainun: sedap? ehem2x

yayansmum: suka sgt bila ada sup walau pun sup kosong

hanis azla: pinggan lama dr dok dlm stor, baik pakai kan kak