Thursday, March 8, 2012

Naik sampan Keramat...

Tajuk gempak kan? Gambar di bawah ni pak lang puan zai dan sampannya... puan zai amek dari fb adik saudara puan zai kat Kg Datuk Keramat... hehehe...


Semalam banjir kilat kat rumah atuk puan zai di Keramat. Dah lama tak naik air nie. Dulu masa puan zai kecik memang selalu hadapi banjir bila dok bercuti sekolah di rumah atuk.

Bila banjir selalu bantuan makanan akan sampai. Teringat masa tu dok lapar makan nasi bungkus huhu.

Sejak Keramat Mall dah siap (Keramat Mall betul-betul sebelah pagar rumah) tak ada naik air tapi semalam teruk juga... Banjir kilat... Semoga kita semua di lindungi Allah swt.




p.s - yang ini pula gambar recycle lagi, gambar dedulu... puan zai kecik lagi masa nie bila banjir melanda Kg Datuk Keramat...

Puan Zai @ JH...

4 comments:

Kak Aya said...

wah bukan main lagi main air banjir...teringat musim tengkujuh di terengganu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

perlispun hujan je... ayaq sungai belakang umah dah penuh... uhuk3

MulutPayau said...

akak tak pernah tengok sampan macam tu.....seronok jugak dapat main masa bnjir...tapi perlu berhati2....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

comelnye sampan tuh...:)