Monday, March 12, 2012

Kenduri di kampung... Part 1...

As-salam...

Alkisahnya semalam teramat bznya... bukan bz apa, bz makan kenduri. Kat kampung abah di Lenggeng, NS ada dua kenduri berlainan rumah. Satu di rumah sepupu abah dan satu lagi di rumah adik abah.

Kedua-dua terletak di kampung yang sama iaitu Kampung Rawa Ulu, Lenggeng, NS. Memang penat lah nak berkejar tapi untuk makan kenduri yang pertama kami makan di rumah sepupu abah nie, dah selesai baru lepak lama serta makan kenduri di rumah adik abah.

Rumah nenek puan zai pun sebelah aje tak de lah jauh mana pun. Semuanya dekat-dekat. Cuma kami tak berkesempatan lah nak tengok anak sulung sepupu abah tu bersanding sebab kami dah gerak ke rumah makngah puan zai.

Jom, tengok-tengok kakak dan adik di sini...










To be continue ek... next makan kenduri...

Sekian.

Puan Zai @ JH...


2 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lapaqnya lauk nuri... alahai... xsempat pi mana2 kenduri lagi... hhuhuh

MulutPayau said...

amboiii posing sakan kakak dan adik ya...
Tengok lauk tu mmng terliur...makan tmpat kenduri mmng best...