Friday, March 16, 2012

Nasi Ambeng...

Makan malam hari ini...

Beli dua bekas nasi ambeng dengan harga RM5 sebekas... makan sementara tunggu Final Rajalawak 6 jam 10 nanti... 

 Ada lauk pauk dan mee goreng.

Nasi ambeng nie peberet mak puan zai.
Hanya di jual setiap hari jumaat di foodcourt tempat puan zai berkerja.
Bulan puasa mak tak selere makan nasi tapi bila beli nasi ambeng hmm berselera sungguh makan.
Beli hari-hari pun mak suka.
Jemput makan ye...

On TV3 tengok cerita Bunga-bunga syurga... Hmmm cerita penderaan hati kanak-kanak. Tak suka tengok citer-citer kisah sebegini terus tukar channel lain. Maklum lah hati ibu ini mudah rapuh...huhu

Sekian.

Puan Zai @ Jendela Hati...

5 comments:

Aine Ainun said...

Mak org jawa, fev saya ni;)

puas mkn balik kg aritu...

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Tk pnh mkn nsik nih.nmpk mcm sedap.teringin pulak nk mkn.huhu.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is xbesa makan jugak nasi ni... bopa kali dah duk dengaq... hohoho (^___^)

Jendela Hati said...

aine ainun: zaman dulu2 makan nasi ambeng ada mehon atau suun goreng, skrg makan dgn mee grg pulak... sambal grg pun tak byk suunnya...

yayansmum: try la satu... serupa nasi campur tp kalu mkn dlm dulang lg berkat mkn reramai hehe

eeiyss: ini nasi ambeng org jawa is...

Azrey Rozie Eiman said...

Sedapnya nasi ambeng