Sunday, March 20, 2011

Nak buat apa?

Aik bersajak ke?
Nak buat apa?
tengok je ke?
nak makan dengan ais krim?
ke nak makan dengan sehirup teh?
atau nak biarkan dalam peti ais jer?
tak lah, terus ambil satu persatu hingga habis...
1st time dapat makan yang manis dan tak masam...
rupanya rasamu secantik wajahmu...
Wahai strawbery ku...

p.s- seindah hari ini. bumi dilimpahi cahaya panas mu wahai mentari disebelah pagi dan hujan lebat membasahi makhluk bumi yang jua di limpahi rahmat daripadaNya yang maha Esa.

4 comments:

Kak Aya said...

dapat dari mana buah strawberry ni, Puan Zai? kecur air liur...

Lady Lavender said...

i love stoberi :-). tunggu summer nanti byk le stoberi kat sini.

Hanna said...

salam, my favourite...looks yummy...

rgds,
hanna strawberry

Jendela Hati said...

kak aya: org memberi kite merasa.org gi cameron bg strwberi...

LL: wahhh mesti meriah dgn strwberi kannn...nanti post tau...

Hanna: mesti best sbb manis tak masam pun...