Wednesday, February 1, 2012

Roti canai dan Kuala Lumpur...

As-salam... Selamat bercuti!

Sempena hari Wilayah nie apa agenda anda? Dok umah atau berjalan?

Puan zai nampaknya setakat jam 9.43 am nie masih dok di umah dan tiada agenda untuk keluar.

Nak post pic roti canai dan dal pagi ini makan masa breakfast kat foodcourt opis semalam....

Dal nie memang sedap... jarang dapat makan dal nie sebabnya tauke kedai selalu masak kari dulu berbanding dal... puan zai emang suka dal cengini sedap...

Dok kat KL nie memang selalu makan roti canai ek.. yelah KL emang tak boleh lari dari roti canai... betul lah sebabnya kan cer kalau balik kampung takde de nampak orang jual orang canai, rata-rata jual nasi lemak dan kueh mueh ek ek macam kampung puan zai kat Lenggeng tu hehe... yang ada ikan keli dan pulut...

OK lah sekian untuk kali ini - entry merapu pepagi nie... tata...



Puan Zai @ JH


7 comments:

Aine Ainun said...

ehemm ehemmm...=)

salam pagi...=)

Deru Ombak said...

Morning Zai,,
Zai kat lenggeng eh.. Kakya bila balik Melaka (kampung brother) pun cari roti canai gak...mkn dgn asam pedas tetel...

Jendela Hati said...

aine ainun: ehem-ehem salam pagi rabu aine... wat apa tu?

deru ombak: morning.. kg abah kat lenggeng, kg mak kat keramat aje.. wah rt canai mkn dgn asam pedas hebat nie

Kak Aya said...

saya jarang sangat-sangat makan roti canai...tak tau la kenapa, mungkin masa kecik2 dulu jarang makan roti canai kot

Jendela Hati said...

kak aya: roti canai n tosai dah sebati dlm jiwa hehe

eeiyss said...

tetiba lapaq woti canai...

Jendela Hati said...

eeiyss: lapo? esok bole gi carik...nyum2