Saturday, February 18, 2012

Sarapan nasi impit dan kuah lodeh

Assalamualaikum...

Selamat berhari sabtu semua... Puan zai dan famili akan bersarapan nasi impit pagi ini.

Malam tadi dah siap rebus jadi pagi ini cuma masak kuah lodeh aje.

 Teringin nak makan nasi impit pulak tekak nie...

Alkisahnya, masa nak masak kuah lodeh tetiba aje gas abes.
Buat spoilt mood aje...
Sementara taip entry nie tengah tunggu gas datang ke rumah pastu baru boleh start masak kuah lodeh ni...huhuhu

OK, puan zai dah bagitau menu puan zai pagi nie, menu anda semua apa?

Nampaknya hari ini lepak dok rumah aje lah.

Cuaca pun dah start hujan nie. Gelap aje... kalau orang bujang tak ada anak mau dah tarik selimut balik nie hehe...

Sekian.

Puan Zai @ JH....


8 comments:

eeiyss said...

rajinnyer... is pagi ni tatau nak makan apa lagik... myra baru nak tido balik

Zefa NorAsmara said...

Shah Alam pun hujan je ni.. sejukk, tp tak dapat nak tarik selimut. Hehe..

ps: pagini kami bungkus makanan aje..

YaYaNsMuM said...

Wahh...rajinnye Puan Zai ni. YM dah bekpes dah td, makan kat luar je, makan roti canai...:)

Aine Ainun said...

Eheeeee, tepat skali...tarik selimut semula...

Menu org johorkan..
Hehe da lame sy x mkn tau..huhu

Jendela Hati said...

eeiyss: sejuk best tido tu

zefa asmara: ujan renyai belah pagi, ms sy reply komen nie kul 2 ujan lebat.

p.s- nasi bungkus pun sedappp

yayasmum: uii best tu roti canai

aine ainun: syok kan dpt tido balik huhu...mkn nasi impit tingat hari raya

LYAfrina said...

wahhh..sedap tu.. sy xpndai nk msk.. pndai mkn jer.. he2

Kak Aya said...

sedapnya sarapan kat rumah puan zai...sini makan nasi lemak beli je.

Jendela Hati said...

lyafrin: masak senang2 aje

kak aya: sedap jugak tu, mlm nie dh buat sambal n rebus telo esok tinggal nak masak ns lemak lak