Tuesday, February 14, 2012

Mee Jawa atau Mee Gula???

 Nampak sedap kan?
Sebab nampak sedap lah puan zai amek mee jawa nie...
Bila dah amek, bayar dan duduk di kerusi, puan zai pun start makan... 
Ya Allahhhh...
Manisssnyaaa....
Ini dah boleh di namakan mee GULA... terlampau manis sampai tak boleh telan...

Sudahnya bangun, gi kedai lain amek pinggan kosong, senduk nasi puteh dan amek ayam halia dan sayur sawi... ngap terus makan nasi dan ketepi mee jawa tu...

Yang ini ialah bakso...
Makan bakso lunch semalam...
Sedap lagi kalau puan zai amek lagi bakso lagi hari ini...
Agaknya mee jawa tu tertumpah gula kot...

Sekian.

Puan Zai @ JH...


4 comments:

YaYaNsMuM said...

yang masak tu nak kawin kot...huhuhu...

Jendela Hati said...

yayansmum: tgk semua mak dara je masak..huhu

sudipVSsenduk said...

tukang masak tu tak merasa dulu ke masa atas dapur?.. ish ish ish..

Jendela Hati said...

sudipvssenduk: bila suap ke mulut tu mcm rasa dorang letak sekampit gula je