Wednesday, February 1, 2012

Lion Dance

Lion Dance semalam kat opis.
Paling kuat menjerit puan zai and the geng.
Menjerit bila tengok lion tu pandai macam nak jatuh tapi tak jatuh saja nak buat suspen siap kaki terjuntai manalah puan zai tak terjerit-jerit...hehe...

Puan Zai @ JH


6 comments:

YaYaNsMuM said...

suke tgk Lion Dance, comel!(^_^)

eeiyss said...

eeiyss takut tgk naga tu dekat... berdebar - debar je... huhu

Deru Ombak said...

Aisey Zai,,
Tahun ni akak x sempat lagi tengok.. Tunggu chap goh meh nanti.

Jendela Hati said...

yayansmum: haah comey di gerak2 ekor dia tu

eeiyss: uishhhh sy pun takut, tp kan takut2 tu nak tgk juga...pastu siap jejerit

deru ombak: kat opis buat sekalik setahun aje kakya

Kak Aya said...

tak tengok pun hari tu ....bukan apa, tak tahan dengar bunyi gendang berdentum dentam...

Jendela Hati said...

kak aya: sy mang suka bunyi2 bising tu..kalau kompang kan sy n anak2 dok dpn2 hehe..cuma lion tu kalu dekat2 takut jugak lah...