Tuesday, June 26, 2012

Rozie, daku sayang kamuuu....


MAAFKAN SAYA JENG JENG JENG JENG...
Maafkan saya jeng jeng jeng jeng....

MAAFKAN SAYA JENG JENG JENG JENG...
Maafkan saya jeng jeng jeng jeng....

MAAFKAN SAYA JENG JENG JENG JENG...
Maafkan saya jeng jeng jeng jeng....

MAAFKAN SAYA JENG JENG JENG JENG...
Maafkan saya jeng jeng jeng jeng....


Kepada sahabat baek ku dunia dan akhirat...
ROZIE...

Maafkan sahabat mu ini...
Mungkin kerana faktor usia (hehehe)... daku lupa hari lahirmu tahun ini...

Ku Tahu sudah terlewat 10 hari untuk ku ucapkan... namun nak jua ku ucapkan di sini....

HAPPY BELATED BIRTHDAY pada 16 June yang lalu...

Daku sayang kamu...

Nanti bila dikau balik bercuti raya ke Malaysia dari Qatar tahun nie akan ku CIUM dan PELUK dikau ERAT-ERAT....



TO: Kakcha & Dideep, tolong Aunthy Jai pujuk orang yang 'majuk' tu ye...

p.s t-shirt Zurich akan ku bodek mintak 1 untuk ko eh hehehe...


Puan Zai @ JH....


10 comments:

Azrey Rozie Eiman said...

untuk kedua kalinya nak merajuk. bukan 16 ok.... 18!! Nyampah....

Unknown said...

haha...gurau2 manja le tu..hp belated bday utk rozie...

ogyep yummy mellow said...

kan dah keluar lagu pendekar bujang lapok tu... I m very sure Rozie x marah.. d thought is what we count.. kan rozie kan... anyway, happy belated besday to rozie juga...

Azian Elias said...

ada orang merajuk teruk ye... pujukk.pujukk..

Azrey Rozie Eiman said...

hehe... tak marah, geram je ;) Hehehehe. Alaaa saje nak ngada2 ngan geng baik ni. Tak merajuk pun. TQ all for the bday wishes

Acik Erna said...

assalam puan zai..nak buat camana..dah terlupa kan..

Jendela Hati said...

azrey rozie eiman: haiyak silap type 16 haha... jaga diri dan kesihatan ye... rindu kooooo!!!!!

p.s mak kirim salam, bday mak 22 june...

yumida: tu lah gurau2 manja gituuu

ogyep yummy mellow: dah nyanyi nie cuma melodi tak keluar

azian elias: ye kakyan... tak majuk kan rozie?

acik erna: ye lah acik, dah tue la sampai lupa heheheeeeee

Azrey Rozie Eiman said...

happy birthday mak! semoga mak sihat selalu & sentiasa dlm rahmat Allah. Nanti kita celebrate sesama ok :)

Azrey Rozie Eiman said...

happy birthday mak! semoga mak sihat selalu & sentiasa dlm rahmat Allah. Nanti kita celebrate sesama ok :)

Azrey Rozie Eiman said...

happy birthday mak! semoga mak sihat selalu & sentiasa dlm rahmat Allah. Nanti kita celebrate sesama ok :)