Sunday, June 3, 2012

Muzium Negara


As-salam...

Good morning semua... agenda hari ini nak gi kenduri. Kenduri kat rumah makcik sebelah ajer. Anak perempuan no 2 makcik hari ini akan menglangsungkan majlis pertunangan.

Jadi, sebelum puan zai gerak kat sana puan zai post dulu entry nie. Ini Acara semalam hari. Selepas ke Istana Negara Lama terus ke Muzium pulak. Saja jenjalan reramai bersama kawan sefamili yang datang dari Sg Petani, Kedah.























To be continue... tata...

Puan Zai @ JH...



4 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahhh...bestnye jenjala...:)

Azian Elias said...

eemmm makan puluh tahun gak dah tak pernah sampai lagi ke Muzium ni. Teringin gak nak ke Istana Negara lama tu..

Azrey Rozie Eiman said...

Eh kak yaya berdiri sebelah ibu dh nmpk tinggi. X lama lg sebaya la ngan ibu.....

Jendela Hati said...

yayansmum: jln2 cuti sekolah, tak tau nak gi bw mana anak2 tu huhu

azian elias: alahai kak sy pun sama, rasanya masa tadika je sy gi muzium, dh la ari2 dok lalu situ hehe

azrey rozie eiman: dah tinggi bahu ku dah dia tu rozie, perut pun sama naik hehe