Friday, July 15, 2011

Leader Post Course

Siang tadi puan zai kena gi course kat opis dari jam 9am - 5pm.

Tajuk course seperti di atas - Leader Post course dari Encik Shamsul bin Abdull @ Sean.

Leader? Kat opis puan zai bukan leader pun... tapi tadi kena attend training untuk jadi leader. Huhuhu... Setengah jam sebelum start dah turun ke training room untuk jumpa kengkawan. Seronok sebab dapat jumpa kawan-kawan kat HQ dan branch.

Yang mana staff kat branch ada yang puan zai kenal masa keje servicing centre dulu. Kami satu department tapi lain-lain branch. Selalu contact - mengcontact kalau ada apa-apa enquiry.

Sepanjang hari trainer buat kami bergelak ketawa aje. OK juga tak lah mata kuyu aje. Walaupun setiap contoh-contoh yang diberikan adalah berkisarkan kisah benar yang terjadi dalam idupnya tapi kami seronok mendengarnya.

Pic di ambil curi-curi... hehehe curi-curi keh? Hehehe... jom tengok...

 Cewah... saja je nak pose sekejap tu...

 Ini dia Sean. Seronok juga dengar profile dia. Banyak pengalaman yang di kongsi bersama.

 Sambil dengar sambil amek pic.

 Ini group puan zai. Group no 3. Group kami dapat tempat pertama dan terima hadiah coklat satu sorang untuk last task yang diberi sebelum balik. Seronok bukan main. Cuma dapat satu lah so kakak dan adik kena share-share lah coklat tu ye.

 Yang belakang tu Group no 2 yang dapat tempat ke 2. Tapi tak de dapat apa-apa le. Cuma cuci mata tengok group kami punya coklat hehehe.

 Group no 1.

Group no 4. Tu tengah consentrate. Dalam group nie ramai pak lawak. Sakit perut dok gelak-gelak.

Sebenarnya ok jugak sebab boleh hilang stress keje-keje kat opis tu sekejap bila dapat bergelak ketawa beramai-ramai sambil menimba ilmu nie...
Semoga apa yang di pelajari dan di dengari sepanjang siang tadi dapat menfaat kepada semua staff yang hadir. 

Sekian...

No comments: