Tuesday, July 12, 2011

Durian dan lemang...

Ini pula sambungan cerita semalam dan kelmarin.
Kat kampung tengah hangat memperkatakan tentang durian.
Apa lagi mak puan zai emang suka dan sangat suka akan durian nie. Nak kata mak aje tak jugak, yang lain-lain pun suka terutama sekali adik. Kakak aje yang tak suka. Serupa lah kakak dan apak, satu geng yang tidak suka durian.

 Pose dulu sebelum ngap.

 Suka adik dengan durian tapi tak boleh banyak ye.

 Kakak di paksa ibu supaya pose dengan durian. Pas pose kakak kata wek wek kata busuk lah...

Silalah jamu mata....

6 comments:

ct N honey said...

anak ct semua suka durian,klu setakat bawa balik 2 biji durian mmg x cukup

Puanbee2 said...

saya suka durian kalau beri saya 10 biji pun boleh habis ..lemang tu kureng sikit

Jendela Hati said...

ct N honey: uiii ct kat sini pun bwk selori pun xcukup hehehe sedara ramai sebelah menyebelah... mak pun emang peberet durian...

puanbee: mkn durian dgn lemang best jgk puanbee. agaknya org nogori emang antu pulut hehe

zul permatang badak said...

Durian...
makan dengan nasi panas panas eh...sedap...
ada sambal sikit....berkuah ikan singgang.......

gaul je durian fresh tu dgn sambal...

Jendela Hati said...

Zul permatang badak: kdg2 penah buat: tumbuk cili padi cili merah letak durian, mkn dgn nasi.

Puanbee2 said...

tak saya suka makan durian mentah je