Monday, September 12, 2011

Homework time...


Tiga orang budak bersekolah rendah ini sedang sibuk buat homework cikgu bagi.
Esok start cuti sekolah selama 3 hari sempena UPSR.
Adik pun cuti jugak sehari aje sebab esok nak gi bawa adik checkup dengan doktor surgical appointment jam 2petang di Pediatrik Institut, HKL.
Rabu dan khamis adik sekolah.
Mesti adik jeles kakak cuti.
Tak apa dik, jumaat kita cuti lagi.... sempena hari Malaysia dan sambutan kemerdekaan.

5 comments:

Kak Aya said...

mak aiii rajinnya pakat2 buat kerja sekolah..umar dan nadhirah tidur awal malam ni..

Yati said...

Bagusnya, buat homework secara berjemaah. Semangat sikit nak cepat siap. :)
Sekolah Amirul tak cuti pun sempena upsr.

Jendela Hati said...

Kakaya: semangat lah tu sbb sekolah cuti... bukan main lg dorang tu..huhu

Yati: Susah gak nak tgk secara berjemaah nie... apa2 pun homework dpn tv tu heheh..

Puanbee2 said...

anak saya cuti seminggu ..adeii

Jendela Hati said...

Puanbee: seminggu lama tu hehe