Tuesday, May 24, 2011

Adik dah konvo?

Salam buat semua.
Hari ini adik dah dapat gambar-gambar kenangan di tadika dari Cikgu Hawa.

Sebagai ibu, diri ini tersenyum... wahhh hensemnya anak ibuuu... hahaha...

Perasannnnn kan ibu nie...


Alahai ibu nie tak sempat nak letak dalam frame, dah post entry untuk hari ini. Kuangkuangkuang...

Ada 3 gambar sebenarnya untuk harga RM30. Nanti kalau keluar ke kedai, baru nak cari frame cantik sikit.

Puan zai akan beli gambar kat cikgu untuk anak bila mereka di tadika masa umur 5 tahun. Umur 6 tahun di tahun hadapan nanti, tak payah gambar lagi cukup lah dah amek masa umur 5 tahun. Jimat wok jimat.

Wokeh lah. Stop kat sini dulu. Saja nak tayang gambar si adik.

Wassalam.

5 comments:

Puanbee2 said...

uit pelik pulak , saya mabik gambar 6 tahun je 5 tahun tk yah ambik jimat juga haaa

Kak Aya said...

cepatnya konvooo....umar pun belum lagi...

Kakzakie said...

Cantik mata adik, lembuuuttt hati auntie tengok. Tahinah adik!!

zul permatang badak said...

Hai....ada tokoh jadi pemimpin ni...
segak tu......belajor rajin2 ya...

Jendela Hati said...

puanbee: haha mmg pelik, mana lah tau 6thn tuka tadika ke

Kakaya: konvo nye blom lg ujung 2012 nanti.tp pic dh amek dulu kuikui

kakzakie: makaseh kak singgah sini.

Zul permatang badak: moga2 mana tau jd ulamak seperti jua namanya Ahmad Khuza'ee...