Wednesday, June 22, 2011

Nak pergi KLCC lah...

Ini cerita masa weekend aritu. Tang nak melayan adik nie emang kadang-kadang ibu nak gelak je...

Bila ada kat rumah, asyik nak ajak jalan jer. Nak gi sana, nak gi sini. Kali ini nak gi KLCC pulak. Ishhh mood takde nak bawa adik jalan ler. Nak gi Aquarium KLCC entah bila. Nantilah. Bila datang mood tak nak berjalan, last-last ibu soh adik main sendiri.



Hah amek kauuu... hehe main le kat bawah pokok rembutan tu... Buat KLCC sendiri...

Sekian...

5 comments:

Kak Aya said...

ok lah tu, dapat buat replika KLCC dulu, lps tu baru tengok KLCC yang sebenarnya he he..

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

hihiihih...ingat kan betol2 klcc...hihiih.jadi laaa...dr x da..:P

Jendela Hati said...

kakaya: hehe sian adik, kdg2 suka gi midvalley dari KLCC...

Hunnee a.k.a mrs caun: thanks singgah sini... hehehe ini KLCC aspal le namanya ASli tp PALsu...

Puanbee2 said...

rumah ade laman cam gini lega lah kak zai cam saya berselerak dlm rumah je

Jendela Hati said...

Puanbee: jarang sebenarnya dpt main luar si adik nie. lain lah kakak dah besar sikit. selalunya sy ataupun mak kurung je dorang dlm umah.main dlm umah.