Saturday, June 11, 2011

Aksi comel si kecil

 Tengok lah kalau sorang pakai t-shirt 'free' tu, hah semua nak pakai jugak. Buat pakai untuk bermain di waktu petang.
Ni baru 6 orang. Tapi dah macam 20 orang. Nak soh pose pun berterabur.
 Hah apa lagi posing ler...
 Riuh kalau mereka berkumpul. Bising. Bingit. Tapi menghiburkan hati.
 Dari kiri: Ieman Ziqri (4 tahun-anak makcik), Aleeya Nabilah (6 tahun-anak buah), Amirul Haqimie (7 tahun-anak buah), Nur Zahirah Afiqah (9 tahun-anak sendiri hehehe), Nur Sutera (8 tahun-anak makcik) dan Ahmad Khuza'ee (5 tahun-anak bujang puan zai tu weeiii). Tengok semua peringkat umur ada kat sini.
Sekian, kenangan dari orang baru balik bercuti dari Penang.

9 comments:

zul permatang badak said...

aik..sama baju ....nak buat boria ke.....
sapa sponsor baju...?

Kak Aya said...

wahhhhh kumpulan boria segambut ke ni, Puan Zai?

Jendela Hati said...

zul permatang badak: adik sy br balik dari bercuti ke penang. tu semua dapat sorang 1 baju.

kakaya: ye la kakaya boria dari segambut @ montkiara (hahaha mont kiara keh?)

Puanbee2 said...

ahaa baru 6 kan .. mesti dah riuh rendah ni .. sapa bg baju percuma tu ? best nya

MulutPayau said...

Assalamualaikum...
Seronoknya tgk anak2 pakai baju sdndon...boleh buat boria penang tu..
Kalau kumpul ramai2..mesti macam2 ada..

Jendela Hati said...

Puanbee: adik pompuan sy yg beri. itu lah 6org ni pun dh riuh.

Mulutpayau: Waalaikumusalam... boria penang di waktu petang le. mcm2 ragam boleh tgk.

Puanbee2 said...

oh best lah depa haaa

Scarlett O'Hara said...

PG?Ingatkan pasir Gudang tadi. =)

Jendela Hati said...

Scarlett O'hara: hehe ye jugak ek