Saturday, July 28, 2012

Shopping raya?



As-salam...

Puan zai dah bershopping raya petang tadi. Anda pula bagaimana?


 Lepas shopping, singgah ke KFC untuk berbuka puasa.

Baju-baju raya anak-anak semua siap di beli.
Kasut dan selipar satu famili pun dah siap di beli.
Cuma baju melayu sahaja yang kena cari.
Nak cari di Masjid India nanti.
Nampaknya nak ke sana kena bersendiri.
Maklumlah jem teruk kalu nak ke sini satu famili....


Puan Zai @ JH...



 

3 comments:

lady lavender said...

shopping awal2 senang kan! Kami kat sini tak pening kepala pikir pasal baju raya. pakai aje apa yg ada :-)

ieedaz @ mama_isha said...

Syoknye dh shopping raya awal...
We ouls nextwiken baru nk g shoping :-):-)

Jendela Hati said...

lady lavender: sebelum ni soping saat2 akhir, tahun nie awal sikit, senang kan LL...

ieedaz @ mama_isha: ok jugak tu awal bulan