Sunday, July 1, 2012

Santai lagi...


As-salam...

Semalam anak-anak ajak keluar. Nak keluar nak makan KFC. Tempat yang sesuai bawa mereka tu kat mana lagi kalau tak ke Tesco Menjalara Kepong.

Sebenarnya bila si kakak cadangkan supaya ke KFC, puan zai teringin jugak nak makan resepi yang yang di katakan pedas dan rangup tu...





 Amek snake plate untuk ibu.
Colonel beger untuk kakak.
Pikkots untuk apak.
Dan ayam original resepi untuk adik.

 Terlampau sejuk pula dalam nie, so order air panas.

 Memang pedas dan memang rangup.

 Dan kenyang terus gi bermain.










Muka dah puas makan dan bermain

Agenda hari ini pula ialah: ke taman...


Puan Zai @ JH...




4 comments:

lelamaisara said...

Saya tak rase lagi kfc baru tu kak...memang pedas eh..

ieda said...

aduhhh x menahan hari nie posee .. ashik tgk makanan ajeee huhuhu

ieedaz @ mama_isha said...

sedapnye tgk kfc tu bile tgh pose ni kan..aduh!

Jendela Hati said...

lelamaisara: mmg pedas terangkat la

ieda: hehe cobaannn

ieedaz@mama_isha: bole mkn bukak pose