Friday, November 26, 2010

Terkenang seorang sahabat

Salam buat semua..

Salam malam sabtu yang hujan... sehujan hati puan zai yang sayu ini.

Hari ini puan zai cuma nak berkongsi cerita. Sepanjang hari puan zai terkenang seorang sahabat yang jauh. Walau kami satu company tapi dia jauh di luar KL.

Puan zai mengenalinye sahabat ini hampir 4 tahun ~ seusia dengan tahun puan zai tranfer ke department skrg nie. Bila kat department ini kami satu division. Dengarnya dia tak sihat sejak minggu lepas. Minggu nie dia mc dan kerap follow-up dengan doktor.
Puan zai amat berharap dan senantiasa berdoa agar dia akan lebih sihat kelak. Puan zai amat berharap dia tabah menghadapi ujian Allah swt ini. Yang paling puan zai berharap dia tidak mudah berputus asa dan puan zai tahu dia seorang wanita dan ibu yang kuat. InsyaAllah.

Smlm kami hanya bermsg, tiba2 hati puan dirundung sedih. Hati diselubungi pilu mengenangkannya. Puan zai menangis tapi puan zai sendiri pula yang kata padanya usah kite menangis, kite harus kental dan jangan mengaku kalah.

Wahai sahabatku, semoga dikau senantiasa sihat, tabah dan kuat demi anak2 kau.  Aku disini walaupun jauh tapi kau tetap di hati.

Wassalam.


1 comment:

Azrey Rozie Eiman said...

Insya Allah i'll be strong n pulih. Pray for me.