Thursday, November 25, 2010

Blog punya pasal...

Salam buat semua bloggers yang membaca [...jika ada...]
{sesorang dua pun jadi lah...}

Blog punya pasal,
buat puan zai lewat tido,
Blog punya pasal,
buat puan zai tak henti meng-search,
Blog punya pasal,
buat puan zai tak henti2 menaip.
Blog punya pasal,
buat puan zai off pc jam 3.30am
Dan blog punya pasal,
puan zai terlelap mata jam 4am...
Haha blog punya pasal...
Blog punya pasal.......................


Maklum lah benda baru. Ada macam2 nak buat. Ada macam2 yang ingin kita tahu. Sambil tu ada pula permintaan untuk buatkan seseorang blog FOC hehe. Tidak mahu menghampa~tolong jua la buatkan walaupun puan zai masih baru dlm bidang nie.
haha blog punya pasal...

Sedang asyik meng-create blog tiba2 jam 3am si kakak terjaga kerana ingin melepaskan hajat ke toilet siap terpinga2 sambil tanya "ibu kenapa tak tidur lagi?"
hehehe ibu tiada jawapan tp segera menjawap "ibu nak tidur lah ni kakak.."
haha blog punya pasal...

Sambil dengar celoteh DJ kat Sinar FM, sebotol air kosong dan sebekas kudap2 menemani puan zai sepanjang malam.
haha blog  punya pasal...


Setelah selesai semua, terpaksa pula memaksa diri untuk beradu sebab hari ini hari berkerja... hmm tak reti2 nak tidur ke puan zai?
haha blog punya pasal...


Bahananya apa yang terjadi pada siang hari.
haha blog punya pasal...


Terjaga dari tidur sebelum jam 7am. Bersiap2 dan terus ke tempat kerja. Sampai ke tempat kerja terus ke P2 (foodcourt) sambil dalam kepala otak nie ingat nak minum kopi. Sepanjang hari sakit kepala dan mula rasa sengal dan mamai. Kalau di sorong bantal mau tidur puan zai kat meja nak2 kalu ada selimut yang dibeli dari cik ton tu...hehehe...
haha blog punya pasal...

Tidak mahu berterusan macamnie puan zai relakan diri buat2 busy jumpa orang ini jumpa orang tu berkenaan MAPS untuk APC next Jan 2011. Benda org lain yang incharge, staff under boss puan zai. Sepanjang minggu nie puan zai tak nampak kelibat dia di work station kemungkinan bercuti~jadi nama puan zai terkeluar lah dalam email boss minta puan zai uruskan.
haha blog punya pasal...


Minute puan zai pun belum dia sentuh... cuma mendengar balik apa yang dorang meting kan dalam recorder. Niat hati nak buat sekarang kat rumah tapi blog mengatasi segalanye.
haha blog punya pasal...


Sebelah petang tadi hujan sungguh lebat turunnya. Setelah singgah kedai photostate untuk membayar bil elektrik + maxis broadband nie terus puan zai balik ke rumah dan dapat lelapkan mata setengah jam cuma sementara si adik jua lena di ulit mimpi, ini memang peluang yang amat baek-pejam dalam aman walau sebentar. Bangun mandi dan rasa diri segar sikit. Dinner bersama my bushuk masham pastu potong buah dua biji oren dan epal dan menonton telemovie hantu bertajuk Kum Kum...mata tgk TV kepala ingat blog...
haha blog punya pasal...


Blog punya pasal
~~~buat kan puan zai dapat idea untuk menaip disini.
Blog punya pasal...
Buat puan zai mengantuk...
Blog punya pasal...
Buat puan zai teruja...
Blog punya pasal...
Buat puan zai puas ati...
Sekian untuk hari ini
Haha blog punya pasal...



Hah Blog punya pasal

No comments: